Zapytanie ofertowe - Zakup i wdrożenie oprogramowania
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oferty cenowej obejmującej przeprowadzenie „Zakup i wdrożenie oprogramowania służącego udoskonaleniu specjalistycznej usługi inkubacji i finansowej w Inkubatorze Przedsiębiorczości”.
Zadanie obejmuje analizę przedwdrożeniową spółki oraz wdrożenie oprogramowania dla maksymalnie 10 stanowisk.
Celem wdrożenia oprogramowania jest zapewnienie sprawnej obsługi lokatorów Inkubatora Przedsiębiorczości i inkubowanych firm poprzez zintegrowaną platformę zarządzania relacjami z klientami, m. in. poprzez zarządzanie zadaniami, kalendarzem, wydarzeniami, komunikacją, infrastrukturą, czynnościami obsługi klienta i obsługą funduszu pożyczkowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również instalację przedmiotowego oprogramowania, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jego instalację i pierwsze uruchomienie oraz instrukcję i szkolenie w zakresie obsługi.
Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
Oczekiwania LCB wobec funkcjonalności systemu/oprogramowania oraz zadania Wykonawcy w ramach realizacji znajdują się w załączonym do maila zapytaniu ofertowym.
Zakończenie realizacji badania: 15.11.2019 r.
Termin składania ofert upływa 29.03.2019 r.
Szczegóły zamówienia znajdują się w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach.
Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.3. Wsparcie Przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Poddziałanie 1.3.2 Poprawa jakości usług na rzecz inkubacji przedsiębiorstw w ramach projektu pn.: „Nowa infrastruktura i usługi Inkubatora Przedsiębiorczości w Lesznie”, nr RPWP.01.03.02-30-0005/17.