Zapytanie ofertowe - Zakup i wdrożenie oprogramowania

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oferty cenowej obejmującej przeprowadzenie „Zakup i wdrożenie oprogramowania służącego udoskonaleniu specjalistycznej usługi inkubacji i finansowej w Inkubatorze Przedsiębiorczości”.

 

Zadanie obejmuje analizę przedwdrożeniową spółki oraz wdrożenie oprogramowania dla maksymalnie 10 stanowisk.

Celem wdrożenia oprogramowania jest zapewnienie sprawnej obsługi lokatorów Inkubatora Przedsiębiorczości i inkubowanych firm poprzez zintegrowaną platformę zarządzania relacjami z klientami, m. in. poprzez zarządzanie zadaniami, kalendarzem, wydarzeniami, komunikacją, infrastrukturą, czynnościami obsługi klienta i obsługą funduszu pożyczkowego.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również instalację przedmiotowego oprogramowania, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego jego instalację i pierwsze uruchomienie oraz instrukcję i szkolenie w zakresie obsługi.

Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.

 

Oczekiwania LCB wobec  funkcjonalności systemu/oprogramowania oraz zadania Wykonawcy w ramach realizacji znajdują się w załączonym do maila zapytaniu ofertowym.

 

Zakończenie realizacji badania: 15.11.2019 r.

Termin składania ofert upływa 29.03.2019 r.

 

Szczegóły zamówienia znajdują się w zapytaniu ofertowym oraz załącznikach.

 

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.3. Wsparcie Przedsiębiorczości i infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego, Poddziałanie 1.3.2 Poprawa jakości usług na rzecz inkubacji przedsiębiorstw w ramach projektu pn.: „Nowa infrastruktura i usługi Inkubatora Przedsiębiorczości w Lesznie”, nr RPWP.01.03.02-30-0005/17.