Strategia marketingowa podstawowa
OPIS USŁUGI
Proponowana usługa zakłada sformułowanie misji, wizji, celu/ów, charakterystyki klientów, a także wybranie konkretnych narzędzi w obszarze marketingu, które będą najbardziej adekwatne do grupy (grup) odbiorców, a także założonego celu/ów.
DLA KOGO?
Usługa skierowana jest dla:
- pomysłodawców, którzy zamierzają rozpocząć działalność
- nowo powstałych firm
- doświadczonych firm z długim stażem na rynku
ZAKRES USŁUGI
Usługa obejmuje następujące działania odnoszące się do jednej branży/marki:
- przeprowadzenie wywiadu (rozmowy) z klientem w formie spotkania osobistego (ewentualnie online)
- przeprowadzenie dedykowanego warsztatu indywidualnego z klientem polegającego na stworzeniu persony (person) – pogłębiona charakterystyka klienta/ów
- rozpoznanie rynku (branży)
- analizę dotychczasowych działań firmy w obszarze marketingu
- wybór konkretnych narzędzi w obszarze marketingu dopasowanych do grupy/grup klientów
- przygotowanie strategii w formie dokumentu zawierającego cele strategiczne, operacyjne oraz dostosowane do nich działania
KORZYŚCI
Skorzystanie z usługi pozwoli na:
- maksymalizację wyników poprzez wybór najskuteczniejszych narzędzi marketingowych
- zaoszczędzenie czasu i pieniędzy, gdyż wybrane zostaną działania najlepiej dostosowane do grup odbiorców oraz wyznaczonego celu/ów
- kontrolę nad działaniami marketingowymi podejmowanymi przez firmę
Skontaktuj się z naszą specjalistką, aby poznać szczegóły usługi!