Customer Discovery
OPIS USŁUGI
Celem jest sprecyzowanie i przetestowanie kluczowych założeń pojawiających się w każdej działalności biznesowej, sprawdzenia realności i potencjału zdefiniowanej grupy docelowej, problemu oraz proponowanego rozwiązania. Customer Discovery pozwala relatywnie niedużym kosztem przekonać się, czy postawione hipotezy dotyczące produktu/usługi są prawdziwe i dają szansę sukcesu na rynku.
DLA KOGO?
Usługa świadczona przede wszystkim na rzecz przedsiębiorców i pomysłodawców na początkowym etapie rozwoju ich biznesu.
ZAKRES USŁUGI
Usługa obejmuje cykl spotkań z przedsiębiorcą, których liczba zależy od potrzeb i możliwości klienta, w związku z czym harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie. Ponadto przedsiębiorca otrzymuje raport wraz z rekomendacjami dotyczącymi produktów/usług przedsiębiorstwa.
KORZYŚCI
Klient posiada umiejętności i wiedzę pozwalające stosować podejście klientocentryczne w rozwoju biznesu oraz stopniu podstawowym wykorzystywać model Customer Discovery. Ponadto klient dysponuje efektami pracy z konsultantem pod postacią przygotowanych hipotez, streszczeń oraz planu i wyników pierwszej tury eksperymentów.
Skontaktuj się z naszym Działem Innowacji i Środków Unijnych, aby poznać szczegóły usługi!